24 augustus 2021

Het nieuwe schooljaar is gestart!

Op maandag 23 augustus is het nieuwe schooljaar gestart. Wij waren allemaal heel blij om de kinderen en de ouders weer te zien. Deze weken staan met name in het teken van de Gouden Weken: een periode waarin we extra aandacht besteden aan groepsvorming en klassenafspraken.

Preview foto
In week 36 kunnen ouders kennismaken met de nieuwe leerkracht van hun kind. Regelmatig kunnen ouders via Parro nieuws uit de klas lezen. Heeft u de Parro-app nog niet? Neem dan contact op met Ashvin (aramdin@rosaboekdrukker.nl). Ashvin kan u helpen om u te koppelen aan de klas van uw kind.

Er is eind augustus/begin september een ouderavond. In verband met de corona-maatregelen zal deze avond hybride (of volledig digitaal) plaatsvinden. U krijgt daar binnenkort meer informatie over.

Alle leerlingen hebben een aanmeldingsformulier voor TSO/TSA ontvangen. Is dit formulier niet bij u aangekomen? U kunt het ook op deze website vinden (onder het kopje TSO/TSA/NSA).