03 september 2021

Kinderboekenweek vossenjacht

OPROEP OUDERS

Van 6 t/m 15 oktober is het weer de Kinderboekenweek dit jaar met het Thema "worden wat je wil". We starten woensdag 6 oktober met een feestelijke opening door het team georganiseerd. Vrijdagochtend 8 oktober organiseren we een Vossenjacht in het Erasmuspark. Hiervoor willen we graag de hulp van ouders inroepen. Kom gezellig helpen! We hebben ouders nodig die verkleed (in een beroepsuniform) als vos in het park lopen. Het mag uw eigen beroep zijn, maar het kan ook bijvoorbeeld een (ander) beroep van uw dromen zijn.

Preview foto
De kinderen moeten de vossen zoeken en krijgen van hen een opdracht of een puzzel.
De kinderen komen in twee groepen van 9 tot 10 uur en van 10.30 tot 11.30 uur. Wilt u helpen? U kunt zich dan bij bij Marlieke (mmols@rosaboekdrukker.nl) of bij Carla (bredeschool@rosaboekdrukker.nl) opgeven. Geef daarbij aan in welk beroep u wilt komen en uw e-mailadres.

Dan is er ter afsluiting van de kinderboekenweek op vrijdag 15 oktober een boekenmarkt. Hiervoor zijn we opzoek naar nette boeken voor de leeftijd van 4 tot 14. Mocht u nog boeken hebben dan ontvangen wij deze graag! U kunt deze boeken inleveren bij Ashvin voor maandag 11 oktober.